Повернення активів та відшкодування втрат банківських установ
30.01.2021

Співпраця з партнерами України у розбудові демократичної і правової держави

Співпраця з партнерами України у розбудові демократичної і правової держави

Ми маємо одну з найглибших в Україні експертиз розробки та імплементації реформ, стратегічного планування, експертної аналітики, створення законодавчих актів та підвищення спроможності державних органів у співпраці з Європейським Союзом,  Міжнародним валютним фондом, а також міжнародними проектами технічної допомоги, спеціалізованими міжнародними організаціями та іншими партнерами України у розбудові демократичної і правової держави.                                  Сфери експертизи Ми маємо досвід розробки та імплементації реформ, стратегічного планування, експертної аналітики, створенні законодавчих актів та підвищення спроможності державних органів у таких сферах та реальних секторах економіки (за алфавітом):
Аграрний сектор Митна система
Банківський сектор Повернення активів
Боротьба проти відмивання грошей Політична реформа
Верховенство права Права людини
Виконання судових рішень Правоохоронні органи
Демонополізація Приватизація
Дерегуляція Припинення агресії у міжнародному праві
Державне управління Розшук активів
Державні закупівлі Сектор природних ресурсів
Децентралізація Сектор юстиції
Електронні сервіси Мистема оподаткування
Енергетична галузь Сталий розвиток
Запобігання та протидія корупції Судова система
Земельні відносини Управління арештованим майном
ПРОДУКТИ В ОКРЕСЛЕНИХ СФЕРАХ ЕКСПЕРТИЗИ  

  • Стратегічне планування
Складення проектів стратегій та імплементаційних планів у публічному секторі, що відповідають практиці державних органів та звичайним вимогам проектів технічної допомоги ЄС та США; Незалежний аналіз стратегій та імплементаційних планів у публічному секторі щодо їх обґрунтованості та реалістичності; Експертна допомога при проведенні моніторингу стану виконання стратегій та імплементаційних планів у публічному секторі; Формування рекомендацій щодо вдосконалення політик та їх реалізації; моніторинг та оцінювання процесу впровадження політик.

  • Експертна аналітика
Складення експертних думок, проведення альтернативного аналізу, незалежної рецензії будь-якої експертної аналітики; Аналіз впливу юридичних та політичних чинників, в тому числі, нового нормативного регулювання, нових інструментів та повноважень державних органів; Оцінка політичних ризиків бізнес-діяльності та складення рекомендацій щодо пом’якшення їх наслідків; Участь у розробці мульти-юрисдикційних узагальнень, настанов, кращих практик в контексті відповідної сфери в Україні; Збирання та аналіз великих масивів даних із застосуванням інноваційних інструментів розвідки за відкритими даними та прикладних розшукових інструментів наших партнерських компаній; Участь у будь-яких роботах з експертної аналітики як місцеві експерти;

  • Експертиза, створення та адвокація законодавчих актів
Фахова експертиза правового регулювання та практики його застосування, виявлення недоліків, прогалин та ризиків, аналіз відповідності міжнародним зобов’язанням України, кращим практикам та настановам, практиці ЄСПЛ, висновкам Венеціанської комісії, порівняльний аналіз з актами права іноземних країн та міжнародних організацій; Аналіз стану та потреб сфери регулювання, референтних моделей регулювання в іноземних країнах, кращих практик та настанов, міжнародних зобов’язань України з впровадження правового регулювання; Розробка концепцій правового регулювання, проектів будь-яких нормативних актів та супутніх документів, їх адвокація, супровід розгляду, комунікації, експертного обговорення та прийняття нормативних актів;

  • Підвищення спроможності державних органів
Фахова експертиза інституційної спроможності державних органів, включаючи виявлення прогалин та надлишків: процедур, інструментів та ресурсів, встановлення регулятивних та інституційних вразливостей, інших перешкод ефективності, а також надання рекомендацій щодо зміцнення функціонального та іншого потенціалу державних органів; Участь у незалежних технічних оцінках органів державної влади та місцевого самоврядування в якості місцевих експертів; Складення комплаєнс політик та програм для державних органів та їх оформлення у відповідності до вимог чинного законодавства для публічного сектору; Складення настанов / методичних рекомендацій щодо виконання функцій державними органами, що включатимуть покрокові алгоритми виконання функцій, роз’яснення спірних та типових питань, складення форм необхідних документів; Дослідження навчальних потреб професійної підготовки людських ресурсів, складення навчально-методичного матеріалу у будь-якій формі: навчальних курсів, навчальних матеріалів, критеріїв оцінювання тощо;

Наші переваги

  • Наші фахівці брали участь у створенні та імплементації численних стратегічних планів впровадження реформ у сфері юстиції, судової та конституційної реформ, правоохоронної діяльності, запобігання корупції, повернення активів;
  • Ми маємо особистий досвід створення, супроводу розгляду, комунікації, адвокації, експертного обговорення та прийняття практично усіх видів нормативних актів в Україні;
  • Команда Прайм Партнерс брала участь в інституційній трансформації одного з найбільших міністерств в Україні – Міністерства юстиції, а також у створенні та запуску роботи нових антикорупційних органів – Національного антикорупційного бюро України (НАБУ), Національного агентства України з питань запобігання корупції (НАЗК), Агентства з розшуку та менеджменту активів (АРМА);
  • Наша команда має унікальне поєднання актуального досвіду роботи на ТОП-посадах у виконавчій владі та парламенті, органах місцевого самоврядування, а також успішного досвіду супроводу інтересів клієнтів у відносинах з державою в юридичному бізнесі;
  • Ми на власному досвіді знаємо як працює кожен елемент державного апарату виконавчої та законодавчої влади на практиці, процедури його роботи, фактори спонукання та пересторог.
Наша експертиза

  • Ми маємо особистий досвід успішної співпраці в питаннях розробки та імплементації реформ, стратегічного планування, створенні законодавчих актів та підвищення спроможності державних органів з Європейським Союзом та Міжнародним валютним фондом (зокрема, при погодженні, виконанні, а також участі в моніторингу здійснення реформ для отримання макрофінансової допомоги), а також з міжнародними проектами технічної допомоги, спеціалізованими міжнародними організаціями та партнерами України у розбудові правової держави, в тому числі, USAID, UNODP, ОЕСD, FATF, GRECO, EUACI, EUAM, StAR, САRIN;
  • У 2014-2020 роках партнер Прайм Партнерс Павло Петренко тричі очолював Міністерство юстиції України, був ініціатором та співавтором цілої низки системних реформ, зокрема, антикорупційної, судової реформ, реформи системи виконання судових рішень, нового законодавства в сфері приватизації, концесій та публічних закупівель. Павло є автором низки законодавчих ініціатив у сфері та спрощення ведення бізнесу, дерегуляції у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості, а також захисту бізнесу від протиправних дій правоохоронних органів. За його каденцій були запроваджені система онлайн сервісів в сфері державної реєстрації бізнесу та нерухомості, система безоплатної правової допомоги, децентралізовано повноваження у сфері державної реєстрації. Також за його ініціативи забезпечено прийняття низки «антирейдерських» законів, запроваджено професію приватного виконавця та Єдиний реєстр боржників, втілено в життя низку правопросвітницьких проектів (зокрема, «Я маю право»);
  • У 2014 році партнер Прайм Партнерс Ігор Алексєєв очолював Державну реєстраційну службу України, а також був заступником міністра юстиції-керівником апарату. В цей час він координував розробку нормативно-правових актів у сферах правового регулювання судоустрою та судочинства, доступу до правосуддя та кримінальної юстиції. У 2014-2019 роках під час каденції народного депутата України VIII скликання в парламенті Ігор Алексєєв був одним із ініціаторів розробки та ухвалення законопроектів щодо реформи системи примусового виконання рішень та створення інституту приватних виконавців, а також децентралізації повноважень у сфері реєстрації нерухомості та бізнесу. Ігор брав безпосередню участь у розробці нових процесуальних кодексів, законів про Конституційний Суд України та Вищу раду правосуддя;
  • У 2014-2016 роках партнер Прайм Партнерс Антон Янчук на посаді заступника Міністра юстиції України координував розробку всього блоку нормопроектувальної роботи Міністерства юстиції в межах діалогу Україна – ЄС щодо запровадження безвізового режиму. У 2016-2020 роках Антон Янчук був першим головою Агентства з розшуку та менеджменту активів (АРМА) – організував створення та запуск роботи цього органу з чистого аркушу. Антон – автор ідеї та учасник розробки перших в Україні настанов з управління арештованим майном, а також ініціатор розробки та співавтор Резолюції Конференції держав-учасниць Конвенції ООН проти корупції «Посилення міжнародного співробітництва в сфері повернення активів та управління замороженими, арештованими і конфіскованими активами», прийнятої наприкінці 2019 року.